Jeśli Twój komunikat oraz marka profesjonalisty są nieczytelne dla pracodawcy, giniesz w tłumie kandydatów, bo nie przyciągasz uwagi.
Kiedy aplikujesz do nieodpowiednich dla Ciebie pracodawców, marnujesz czas i zmniejszasz swoje szanse na zdobycie uwagi oraz pracy.
Kiedy nie masz lojalnej sieci kontaktów zawodowych, nie docierasz do ukrytych ofert pracy i tracisz wiele atrakcyjnych możliwości.
W tłumie konkurencji, potrzebujesz czytelnego wizerunku profesjonalisty, który przebije się przez masę nijakich kandydatów zalewających pracodawców.
Zamiast aplikować do przypadkowych firm, zbuduj i utrzymuj dobre relacje zawodowe z tymi, które szanujesz i gdzie chcesz pracować. Daj się poznać i pozyskaj ich uwagę.
Możesz szybko zmienić pracę. Zaangażuj swoją sieć kontaktów zawodowych, aby zdobyć nowe możliwości zawodowe i pozyskać polecenia do pracy.